آرشیو
آمار بازدید
بازدیدکنندگان تا کنون : ۱٫۹۶۵٫۳۱۸ نفر
بازدیدکنندگان امروز : ۴۹ نفر
تعداد یادداشت ها : ۲٫۰۸۴
بازدید از این یادداشت : ۲۵۸

پر بازدیدترین یادداشت ها :
جلد دوم تاریخ مکتب ها و باورها. نشر ماهی

قرار من با نشر ماهی از آغاز برای این کتاب تنظیم آن در سه جلد بود که مجلد اول آن در خصوص تشیع امامی سال گذشته به شکل شایسته ای منتشر شد. جلد دوم آن که تا نمایشگاه کتاب امیدوارم برسد درباره نظامات اندیشه سیاسی حکومت های مختلف در تاریخ تمدن اسلامی و جستارهایی درباره تاریخ اندیشه سیاسی در مذاهب مختلف اسلامی است.

از گنجینه های نسخه های خطی. جلد دوم

در جلد اول این کتاب بخشی از مقالات و یادداشت های نسخه شناختی سایت کاتبان را قرار دادم و ناشری در اصفهان آن را چاپ کرد. مابقی آن یادداشت ها و مقالات را این روزها آماده می کنم تا مجلد دوم این کتاب را شکل دهد. ناشری در تهران قرار است جلد دوم را منتشر کند. بخشی از فصل های جلد دوم تازه است و پیش از این در سایت کاتبان منتشر نشده. در یک ماه گذشته تعدادی از این قسمت های جدید را بر روی سایت گذاشتم. مجموع مجلد دوم حجمی مشابه جلد اول خواهد داشت. این کتاب برای تنظیم در سه جلد آماده می شود.

المتبقي من کتب مفقودة. جلد دوم

این کتاب در اصل برای تنظیم در سه جلد پیشبینی شده و همینک جلد دوم را آماده می کنم. بناست ناشری در تهران آن را منتشر کند. حجم مجلد دوم هم تقریباً برابر است با مجلد اول آن. جلد اول کتاب در اصفهان چند ماه پیش چاپ شد. برخی بخش های جلد دوم قبلاً در سایت کاتبان منتشر شده است.


يكشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۳
نظرات



نمایش ایمیل به مخاطبین





نمایش نظر در سایت

علي ناجي المياحي
۱۸ دي ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۳
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخي العزيز _نتمنى أن تكون مؤلفات الدكتور حسن الأنصاري نصاري القمي _باللغة العربية _فله قراء ومعجبون بالعربية _كما بالفارسية، وخاصة كتابه (المتبقي من كتب مفقودة) _متعكم الله بالصحة والعافية